Αυτή η κούκλα Porsche 356 κρύβει μέσα της μια 911!

Αυτή η κούκλα Porsche 356 κρύβει μέσα της μια 911!

Η « Allrad» Porsche 356 της Emory Motorsports γεφυρώνει το κλασικό με το μοντέρνο, σε μια δημιουργία πολύ υψηλών προδιαγραφών και μηχανικής.
Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η 356 είναι το υπέροχο σπορ αυτοκίνητο που έβαλε την Porsche στην τροχιά της επιτυχίας. Και στον πυρήνα τους, τα απαιτητικά αυτοκίνητα επιδόσεων του Zuffenhausen που κράτησαν ζωντανό το εμπορικό σήμα για 87 χρόνια, πάτησαν πάνω στην 356.

Το πρώτο δείγμα βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1948 με την Porsche να κατασκευάζει περίπου 76.000 κομμάτια συνολικά. Και δεν είναι λίγοι οι φαν της φίρμας που θα ήθελαν τη γεύση της κληρονομιάς μιας αυθεντικής Porsche, αλλά με πιο μοντέρνο στυλ και επιδόσεις.

Σε αυτή ακριβώς της επιθυμία έρχεται να απαντήσει η Emory Motorsports: Ειδικεύεται στη δημιουργία κάστομ 356 «Outlaw», κομμάτια τόσο εντυπωσιακά όσο είναι όμορφα. Το πιο πρόσφατο κομμάτι που βγήκε από το ατελιέ της Emory είναι γεμάτο αγριάδα: Το «πέτσωμα» μιας κουπέ 356C του 1964 βαλμένο πάνω στο σασί μιας τετρακίνητης 911 Carrera 4 του 1991! Η Emory συνήθως ολοκληρώνει παντός είδους resto-mods αρκετά γρήγορα, αλλά αυτό δεν ήταν μια απλή δημιουργία. Η τεχνολογία ενός ζευγαρώματος που τα μέρη του τα χωρίζουν σχεδόν 30 χρόνια δεν ήταν ένα εύκολο αυτοκίνητο. Και για του λόγου το ασφαλές η «συγχώνευση» χρειάστηκε τέσσερα ολόκληρα χρόνια.

Η Emory χρειάστηκε να κοντύνει το πλαίσιο της τετρακίνητης 911 για να ταιριάξει το μεταξόνιο της 356 και να φαρδύνει την 356 για να ταιριάζει το πλάτος του πίσω μεταξονίου της 911. Είναι σαν να παίρνεις δύο κομμάτια παζλ, που φιάχτηκαν με διαφορά δεκαετιών, και να τα διαμορφώνεις έτσι ώστε να κουμπώσουν μεταξύ τους. Το σύστημα τετρακίνησης της 911 χρησιμοποιεί ένα διαφορικό ραλιτζίδικου στιλ, το οποίο ο οδηγός μπορεί να το ρυθμίσει χειροκίνητα για ανεξάρτητη κατανομή ροπής σε πραγματικό χρόνο από εμπρός προς τα πίσω και από πλευρά προς πλευρά.

Το τελικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων G64, τα δισκόφρενα της γενιάς 964 και πατά σε κάστομ μαύρες ζάντες 7Jx16, ντυμένες με χειμωνιάτικα λάστιχα. Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου σχεδιάζει να οδηγεί αυτή την «Allrad» 356 παντός καιρού στη Νέα Αγγλία, που σαφώς θα κάνει πολλά κεφάλια να γυρίζουν.

Ο κινητήρας είναι ένας Emory-Rothsport «Outlaw-4», ο οποίος ενσωματώνει επιλεγμένα μηχανολογικά κομμάτια από κινητήρες Porsche 911. Η βάση είναι ένα ολοκαίνουργιο, προσαρμοσμένο αλουμινένιο μπλοκ, όπου πάνω του υπάρχει ένα μείγμα αυθεντικών ανταλλακτικών Porsche και κάστομ κομματιών, μαζί με διπλά καρμπιρατέρ Weber. Ο flat-four των 2,4λίτρων αποδίδει 200 άλογα και 29,7 kgm. Οπότε δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις τι είναι σε θέση να κάνει ότι αυτή η τετρακίνητη 356.

Ανάμεσα στα πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία του αυτοκινήτου, συγκαταλέγουμε και τη σχάρα. Ένα πολύ όμορφο κομμάτι εποχής, από τιτάνιο, που συγκολλήθηκε από τον ιδιοκτήτη της 356. Και είναι άψογο, μιας και ο ίδιος είναι κατασκευαστής ποδηλάτων, οπότε κατασκεύασε τα σκέλη της με εκτύπωση 3D για ακριβέστατη κατασκευή και εφαρμογή στην οροφή. Με τέτοια σχάρα, αυτή η 356 είναι ικανή να οργώσει όλον τον κόσμο.

drive.gr

comments powered by Disqus