Αγρίνιο: Ανάστατη η εκπαιδευτική κοινότητα μετά από απόφαση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητή

Αγρίνιο: Ανάστατη η εκπαιδευτική κοινότητα μετά από απόφαση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητή

Σε εξέλιξη βρίσκεται μία διαδικασία ανώνυμων και επώνυμων καταγγελιών, σε βάρος εκπαιδευτικών και Συλλόγων Διδασκόντων των σχολείων της περιοχής .
Το τελευταίο διάστημα ολοκληρώθηκε προανακριτική διαδικασία με αφορμή μηνυτήρια αναφορά κάποιου που υπογράφει «ως βοηθός μαθητή!», που κατατέθηκε εναντίον της Δ/νσης του 4ου Γυμνασίου Αγρινίου με αφορμή την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του οικείου Γυμνασίου για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητή σε διπλανό Γυμνάσιο.
Το Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας μάλιστα σε συνεδρίαση του, αφού έλαβε γνώση της υπόθεσης επισκέφτηκε το συγκεκριμένο Γυμνάσιο και μάλιστα μαζί και με Μέλος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. για να ενημερωθεί από όλους τους εκπαιδευτικούς κατ΄ ιδίαν για το ζήτημα που προέκυψε.

Μάλιστα η Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Αιτωλ/νίας επισημαίνει ότι, “παρατηρούμε πως τα φαινόμενα αυτά, δυστυχώς, συνεχώς αυξάνονται,και όσο το σχολείο και οι συνάδελφοί μας δεν καλύπτονται από το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο θα δημιουργούνται συνεχώς προβλήματα στην εκπαιδευτική καθημερινότητα, που τελικά θα αποβαίνει σε βάρος της μαθησιακής διαδικασίας και κάθε φορά η θέση του εκπαιδευτικού λειτουργού θα γίνεται πιο ανίσχυρη.
Τα προβλήματα παιδαγωγικής ένταξης των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον δεν είναι εύκολη υπόθεση ιδιαίτερα στις μικρότερες ηλικίες, όπως των Γυμνασίων, όταν είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει και το ανάλογο επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό για την αντιμετώπιση των όποιων περιστατικών.

Για τους λόγους αυτούς:
1.Εκφράζουμε την στήριξή μας προς την Δ/νση και τους συναδέλφους του 4ου Γυμνασίου Αγρινίου.
2.Θεωρούμε ότι η όποια διοικητική εξέλιξη καθώς και πιθανή ποινική, πρέπει να σταματήσουν και να μπουν στο αρχείο διότι από τα στοιχεία δεν προκύπτει κάτι το μεμπτό για τους συναδέλφους.
3.Διαβεβαιώνουμε σε όλους τους τόνους ότι οι καθηγητές επιτελούν με υψηλή κοινωνική και παιδαγωγική συνείδηση και αίσθημα ευθύνης τον δύσκολο και πολυεπίπεδο ρόλο τους ως λειτουργοί της δημόσιας εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στις σημερινές κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες .
4.Ζητάμε από τους γονείς και κηδεμόνες να συνεργάζονται άμεσα με το σχολείο για την εξεύρεση της καλύτερης λύσης σε κάθε παιδαγωγικό πρόβλημα που δημιουργείται. Θα πρέπει να αποφεύγεται η εμπλοκή δικαστικών κ.α. διωκτικών αρχών σε ζητήματα παιδαγωγικής και επιστημονικής υφής όπου αρμοδιότητα έχουν ειδικοί επιστήμονες, ο σύλλογος των Διδασκόντων και η διοίκηση των σχολείων.
Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει στον μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών και του ανάλογου ειδικού επιστημονικού προσωπικού (ειδικής αγωγής-ψυχολόγων-νοσηλευτών κ.α.) σε όλα τα σχολεία, καθώς επίσης και βοηθητικού προσωπικού, όπως γραμματέων, φυλάκων, επιστατών κ.λ.π. ενώ πρέπει να αναθεωρηθεί και το θεσμικό πλαίσιο όσον αφορά τους διακριτούς ρόλους των εμπλεκομένων με τη σχολική πραγματικότητα και την αναβάθμιση του ρόλου του Συλλόγου των διδασκόντων” καταλήγει.

comments powered by Disqus