13/04/2021 2:10

Η νέα ηλεκτρική Mercedes EQS εντυπωσιάζει με το εσωτερικό της

Η Mercedes προχωρά ολοταχώς προς την αποκάλυψη του κορυφαίου της ηλεκτρικού μοντέλου αυτοκινήτου, της EQS και έτσι έδωσε στη δημοσιότητα το εσωτερικό της. Που είναι μάλλον το πιο εντυπωσιακό που υπάρχει μέχρι τώρα σε μοντέλο παραγωγής και προσδιορίζεται από τη Hyperscreen.

Πρόκειται για το προαιρετικό σύμπλεγμα των τριών οθονών, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος των 141 εκατοστών του ταμπλό. Καλύπτεται από ένα ενιαίο κυρτό κρύσταλλο, που έχει διαμορφωθεί σε θερμοκρασία 650 βαθμών Κελσίου, ενσωματώνει και τους αεραγωγούς και χάρη στο φωτισμό στο κάτω μέρος του δείχνει σαν να αιωρείται.

Στην πράξη στηρίζεται σε πέντε βάσεις που σε περίπτωση ατυχήματος υποχωρούν, ενώ για τη (γρήγορη) λειτουργία των οθονών υπάρχουν συνολικά 8 επεξεργαστές, 24 GB μνήμης και 12 ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν την απτική ανάδραση.

Η λογική λειτουργίας της κεντρικής οθόνης είναι η Zero Layer. Αυτό σημαίνει πως προβάλλονται όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται σε δεδομένη στιγμή ο οδηγός προκειμένου να είναι άμεση η πρόσβαση και να μην απαιτείται είσοδος σε μενού. Από κει και πέρα υπάρχει και τεχνητή νοημοσύνη, ενώ υπάρχει και οθόνη, OLED και αυτή, μπροστά από το συνοδηγό.

Για την οθόνη αυτή υπάρχουν διαθέσιμα μέχρι και εφτά συνολικά προφίλ, ενώ όταν η θέση του συνοδηγού είναι κενή προβάλλονται γραφικά που βασίζονται στο σήμα της γερμανικής μάρκας.


Όπως προαναφέραμε η Hyperscreen είναι προαιρετική, καθώς η στάνταρ διαμόρφωση του εσωτερικού της EQS είναι αντίστοιχη με αυτή της νέας S-Class. Στάνταρ δεν είναι ούτε το ηχοσύστημα της Burmester που συνοδεύεται και από τρία διαφορετικά μουσικά μοτίβα για τη λειτουργία της ηλεκτρικής ναυαρχίδας.

H EQS μπορεί να έχει και φίλτρο HEPA (High Efficiency Particulate Air) για τον αέρα στο εσωτερικό της. Το συγκεκριμένο φίλτρο μπορεί και συγκρατεί μικροσωματίδια που έχουν μέγεθος μικρότερο από 2,5 μm.

Από κει και πέρα η αυτονομία της νέας Mercedes EQS θα φτάνει μέχρι και τα 700 χιλιόμετρα χάρη στην πολύ μεγάλη μπαταρία της των 107 kWh. Στην επίτευξη αυτή της τιμής πάντως βοηθά και η πολύ καλή της αεροδυναμική, με την τιμή 0,20 για το συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) να είναι κορυφαία για μοντέλο παραγωγής.

cnn.gr