Το πρώτο δίμηνο της χρονιάς ήταν μια ακόμη επιτυχημένη περίοδος για την Peugeot

Του Σπύρου Ρέκκα
Ηγαλλική μάρκα αξιοποίησε τη νέα γκάμα της, που εκτός των άλλων χαρακτηριστικών διακρίνεται για την μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση, για να καταλάβει ιδιαίτερα μεγάλο μερίδιο από την ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, τον Φεβρουάριο κατέκτησε την 2η θέση στη συνολική κατάταξη των πωλήσεων με μερίδιο 12,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, την 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,6%, τη 2η θέση στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 11,8%, την 1η θέση στη συνολική κατάταξη πωλήσεων των SUV με μερίδιο 13,4% και την 1η θέση στις λιανικές πωλήσεις των SUV με μερίδιο 11,3%. Το Top 10 της κατηγορίας των SUV, τον Φεβρουάριο: 1. Peugeot 432 πωλήσεις, μερίδιο 13,4%. 2. Volkswagen 313, 9,71%. 3. Toyota 244, 7,57%. 4. Suzuki 232, 7,2%. 5. Nissan 205, 6,36%. 6. Ford 178, 5,52%. 7.Kia 169, 5,24%. 8. BMW 159 4,93%. 9. Skoda 145 4,5%. 10. Opel 136 4,22%. Συνολικά πουλήθηκαν 3.223 SUV καταλαμβάνοντας το 47,58% της πίτας των πωλήσεων. Πρώτη είναι η Peugeot και στη πιο δύσκολη κατηγορία αυτοκινήτων, στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Τον Φεβρουάριο πούλησε 21 αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων υψηλής αξίας, καταλαμβάνοντας το 30,4% της αγοράς. Το Top 10 της κατηγορίας των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, τον Φεβρουάριο: 1. Peugeot 21 πωλήσεις, μερίδιο 30,4%. Smart 8 11,6%. 3. Opel 8 11,6%. 4. BMW 6 8,7%. 5. Citroen 5 7,2%. 6. Fiat 4, 5,8%. 7. Jaguar 4 5,8%. 8. Skoda 3 4,3%. 9. Volkswagen 2 2,9%. 10. Hyundai 2 2,9%. Τον Φεβρουάριο συνολικά πουλήθηκαν μόνο 69 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από τα όποια τα 56 διοχετεύτηκαν στην ελληνική αγορά μέσω των εταιρειών leasing. Η έλλειψη επαρκούς δικτύου φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι ιδιαίτερα υψηλές τιμές πώλησης και η μικρή αυτονομία φρενάρουν την ανάπτυξή τους στη τοπική αγορά.